top of page

Support

Åpningstider - Alle hverdager mellom 09:00 – 16:00

Før du tar kontakt med oss, se vår Wiki for informasjon og veiledninger.

Ta kontakt med vår supportavdeling:

support(at)lexit.no

+47 63 98 40 80

https://lexservice.lexitgroup.com/Norge

manQuestion.png

Behov for fjernhjelp?


Last ned fjernstyringsverktøy.
Trykk på aktuell lenke


Windows - AnyDesk

 

Windows - TeamViewer

Mac OS X - AnyDesk

Viktig for MAC OSX - Gå til denne lenken og følg stegene her for å tillate fjernstyring etter du har lastet ned og startet AnyDesk.

Mac OS X - Teamviewer

Thanks! Message sent.

Lexit yter fri support ved feil eller mangler på egne tjenester.
Utover dette bør du gjøre deg oppmerksom på gjeldende betingelser for support.
Eksempelvis kan brukerveiledning, systemtilpasninger, rådgivning, teknisk konsulentvirksomhet eller retting av feil som ikke er forårsaket av easy:solutions bli fakturert.

24/7 Vakttelefon

Døgnåpen vakttelefon alle dager for kunder med supportavtale. Kontakt IT-ansvarlig i deres bedrift for direktenummeret til vår vakttelefon.

Supportavtale

Ved behov for  avtalt responstid og utvidet beredskap, kan dette oppnås med spesifiserte supportavtaler! Ved mangel på supportavtale vil henvendelser kun besvares i åpningstiden uten garantert responstid.

Behov for hjelp?

Dersom dere ikke har etablert et kundeforhold med oss, men har behov for relatert assistanse. Nøl ikke med å ta kontakt – vi vil normalt kunne yte bistand i åpningstid uavhengig av supportavtale.

Service og supportavtaler

Garantert beredskap og responstid

easy:quicksupport

  • Responstid fra 4 timer

  • Fri brukersupport og veiledning

  • Relatert til easy:solutions tjenester

easy:support SLA1

  • Responstid fra 4 timer

  • Utvidet beredskap

  • 3,5% rabatt på timeprisen

  • Gjelder alle tjenester

easy:support SLA2

  • Responstid fra 2 timer

  • Utvidet beredskap

  • 9% rabatt på timeprisen

  • Gjelder alle henvendelser

easy:support SLA3

  • Responstid fra 1 time

  • Utvidet beredskap

  • 18% rabatt på timeprisen

  • Gjelder alle henvendelser

Ved behov for umiddelbar respons uten etablert supportavtale kan dette oppnås mot et hastegebyr

Vi tilbyr også avtaler for servicehåndtering og administrasjon av PC, laptop, mobil, nettbrett og lignende


Ta kontakt for spørsmål eller ønske om tilbud på en av våre serviceavtaler!

bottom of page